S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Úpravy stávajících zbraní
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=10&t=3980
Stránka 3 z 4

Autor:  LEBEDOS [ Štv Mar 31, 2011 8:54 am ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Pokrocil si v hledani pravdy ??

Autor:  datastor [ Štv Mar 31, 2011 11:57 am ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Pokud se mi povede něco zjistit, dám vědět. V tuhle chvíli žádná změna.

Autor:  LEBEDOS [ Pia Apr 01, 2011 6:01 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

mk12 spr (nalezena u anten v tunelu )je v puvodni hre ?? v gamedata ji nemuzu najit ...jedna se mi o to ,ze je velmi podobna m4 a HLAVNE u ni funguje m209

Autor:  datastor [ Pia Apr 01, 2011 6:06 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Jde o novou zbraň, granátomet u ní sice funguje, ale nejde o M4.

Autor:  LEBEDOS [ Pia Apr 01, 2011 6:30 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

toznamena ??? ( v gamedata ??) dotaz: je v dmp uzito stejne pocasi jako u rsa vipers real zone....u nej se mi to zda takovy hezci ..

Autor:  datastor [ Pia Apr 01, 2011 6:46 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

To znamená, že z toho M4 neuděláš (musel bys upravit texturu a stejně by model neodpovídal normální M4). Konfig najdeš pod názvem w_lr302.ltx.

Jinak otázky čistě k DMP směřuj do DMp sekce, tady jsou navíc. Počasí bude v další verzi kombinací Panoramicu a Dynamicu, viz blog.

Autor:  Advancer [ Pon Apr 18, 2011 3:20 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

zdravím,abych si otestoval,co všechno se dá dělat v unique_items.ltx,vložil jsem si do hry automatickou pušku Gauss. Po načtení však hra spadla a chybové hlášení hlásí toto:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_string
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 352
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find variable launch_speed in [wpn_gauss_m1]

něco sem udělal špatně?

Autor:  datastor [ Pon Apr 18, 2011 3:28 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Ten log ti to sám hlásí - hra nemůže najít proměnnou "launch_speed", takže ji stačí do toho konfigu dopsat (i s navolenou hodnotou). Možná se ale ještě několika pádů dočkáš.

Autor:  Advancer [ Pon Apr 18, 2011 4:01 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Aha,no jo nevšiml jsem si toho.Aby to střílelo automaticky,musel jsem změnit třídu na WP_AK74,což je útočná puška,které launch speed mají nastavenou....a co to vůbec je? třeba právě AK to má nastavené na 0...

A takhle to stačí udělat vždy,pokud my to napíše,že chybí nějaký parametr? prostě si ho vyhledám v odpovídající třídě zbraní a podle toho nastavím? (jsem v modování začátečník a nechtěl bych zas něco podělat,už jsem musel 2x přeinstalovávat celou hru :( )

Autor:  datastor [ Pon Apr 18, 2011 4:04 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Mělo by to souviset s rychlostí výstřelu (nebo možná výbuchu) granátu, ale nijak podrobně jsem to nezkoumal.

Pokud BugTrap vypíše chybějící proměnnou, tak ji vždycky stačí dopsat (to i v případě, kdy třeba uděláš zbraň s fixní optikou, ale nenadefinuješ texturu, co se má použít jako okruží). Pokud se ale objeví chyba třeba v modelu nebo chybějící animaci, tak to přes konfig neopravíš.

Autor:  Advancer [ Pon Apr 18, 2011 4:38 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Hmmm...AR mají o tolik víc vlastností než sniperky,že bych tam toho musel dopisovat fakt hodně. To už bude lepší udělat novou útočnou pušku,která bude mít vzhled a textury,zvuky a animace stejné jako gauss ale zbytek bude třeba od AK. (ne jako unikátní zbraň ale jako normální.)

Zkusil bych něco jiného,třeba SPAS,která způsobuje chemické popáleniny. Ale kde seženu názvy různých typů poranění? (jako jsou fire_wound a tak) napadlo mě se podívat do obleků,protože tam je nastavena odolnost proti všem typům poranění,ale jaksi nemůžu najít,kde jsou vlastnosti obleků uloženy. Proto bych potřeboval zkratky pro popáleniny (to bude asi burn,nebo fire,nebo flames,ne?) chemické popáleniny (to je tuším chemical_burn,je to tak?) a pro tržná poranění.

Další otázka: pokud chci brokovnici s výbušnými náboji,budu to asi muset udělat jako s tou gaussinou,ne? Udělat SPAS s třídou heavy_weapon,dopsat parametry této třídy....

Ještě (jo já vím,otravuju,ale radši se ujistím,metoda pokus-omyl u mě nedopadá dobře :) ) bych se zeptal: jak nastavím,aby nepřítel po zásahu tou unikátní spasinou začal hořet? (tím typem ohně,kterým například hoří mrtvola hozená do ohně...)

Autor:  datastor [ Pon Apr 18, 2011 5:11 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

To už sice do hry absolutně nesedí, ale budiž. Dělat zbraně s jinou variantou poškození sice asi půjde, ale těžko říct, jak se pak ve hře budou chovat - mělo by platit následující:

Elektr. šok - shock
Telepatie - telepatic
Popálení - burn
Chem. popáleniny - chemical_burn
Náraz - strike
Exploze - explosion
Trž. poranění - wound

Výbušnou munici bych osobně řešil snáz - unikátní SPASku s jedinou použitelnou municí (tu si pak doděláš). Hlavní je nastavit pro ty novější náboje parametr explosive = on (stejně tak se řešila munice, co po tobě střílí vrtulník před elektrárnou). Hoření postavy asi (spíš teda určitě) nastavit nepůjde.

Autor:  Advancer [ Pon Apr 18, 2011 6:13 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Ok,SPAS s výbušnou municí funguje,aspon něco...

A to hoření mě napadlo díky Call of Duty BO,v jedné misi byla právě spasina,která měla zápalné náboje.Bylo mi jasné,že to asi nepůjde.

Děkuji ti za čas,který jsi mi věnoval.

Autor:  Advancer [ Štv Apr 21, 2011 6:20 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

No,tak jsem si vytvořil dalších pár druhů munice,a zkusil jsem je přidat ke stalkerům .Pokud se však pokusím prohledat mrtvolu,která má tu munici mít nebo někoho takového zastřelím,hra spadne s hlášením:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...w of chernobyl\gamedata\scripts\death_manager.script:139: attempt to index field '?' (a nil value)

vypadá to,že jsem něco udělal špatně,ale nevím co...v čem je problém?

Autor:  seeZ [ Štv Jún 30, 2011 8:41 am ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Ahoj Datastore,
mám takový malý problém:

Edituji MP5ku a v tom HEX Editoru nemůžu nalézt ten druhý řádek, který jsi přepisoval u wpn_grozc.ogf, to samé s hudem.

A když spustím hru, tak mi to spadne s logem:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 236
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Duplicate section 'wpn_mp5_hud' found.

Bylo by super, kdyby jsi mi pomohl, předem díky.

Stránka 3 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/