• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str Nov 13, 2019 3:04 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 58 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Úpravy stávajících zbraní 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
No pokud si chceš udělat novou texturu jenom na nynější (unikátní) kousek, tak to samozřejmě nejde - to by tady pak ani nebyl tenhle návod.

_________________
Obrázok


Pia Feb 25, 2011 7:47 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pia Aug 28, 2009 12:06 am
Príspevky: 100
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Zdravim!Měl bych dotaz k úpravě zbraní,ale spíš k jejich funkci.Chtěl bych upravit některé hodnoty,ale nejsem si jistej,co který řádek znamená.Chtěl bych poprosit,jestli bys mi k následujícím řádkům napsal k čemu jsou:

fire_dispersion_condition_factor
misfire_probability
misfire_condition_k
condition_shot_dec
fire_point
shell_point
hit_power
hit_impulse
fire_dispersion_base

Díky moc!


Uto Mar 08, 2011 3:54 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
fire_dispersion_condition_factor - ovlivňuje. jak moc bude stav zbraně ovlivňovat přesnost
misfire_probability - pravděpodobnost záseku zbraně
misfire_condition_k - konstanta související s misfire_probability (nemusíš ji ani snad měnit)
condition_shot_dec - vliv opotřebení zbraně na dobu střelby
fire_point - to jsem vysvětloval v topiku o centrování mířidel
shell_point - pozice výstřelu nábojnice ze zbraně, netřeba většinou upravovat
hit_power - síla zbraně, která se objeví v indikátoru v inventáři
hit_impulse - "impuls" střely - ve zkratce udává, jak moc předmět nrebo NPC po zásahu odletí
fire_dispersion_base - rozptyl zbraně

Další významy konfigů najdeš i tady.

_________________
Obrázok


Uto Mar 08, 2011 6:43 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Pri hledani retezce wpn_m4 v PSPAD mi najde JEN JEDNU polozku ,ktera se neshoduje s tvoji predlohou.Tzn, ze retezec je uplne jiny ,pouze obsahuje jiz zminenou polozku. Po prepsani teto polozky na moji pozadovanou a nasledne dodelani vsech potrebnych kroku dle tveho navodu ,se moje zbran porad ukazeje v defautlni podobe.


Naposledy upravil LEBEDOS dňa Sob Mar 26, 2011 1:31 pm, celkovo upravené 1



Sob Mar 26, 2011 12:30 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Jeste se radsi zeptam ,nez abych ztracel cas nad necim, co nejde. Pokud si upravim defaultni texturu a udelam vse spravne , nacte mi ji hra ?. Nejak mi to neleze do hlavy. Nikde v zadnym souboru se nezadava cesta k texturam. Tak jak hra vyhleda tu moji? Pokud ovsem k tomu neslouzi prikaz visual, ktery se opira o .ogf soubory ,ale v ogf ta cesta uvedena taky neni . K vytvoreni me textury jsem pouzil textur v adresari m4 , upravil a ulozil pod adresar mA. V .ogf jak jsem se zminil v predesle otazce, jsem upravil pouze polozku ,kterou mi to naslo na wpn_mA. Tudiz ,vse az na ty .ogf udelano presne dle navodu . Hra sice nepada ,ale nove textury me nenabehnou.


Sob Mar 26, 2011 12:41 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Ono je to jednodušší, než se zdá a částečně sis už odpověděl. V konfigu se řídí model, co hra použije a tudíž i jeho vzhled (kupříkladu m4.ogf a m4_hud.ogf). Normální *.ogf slouží jako world model (vzhled zbraně po zahození na zem) a _hud.ogf zas určuje, jak model vypadá v rukou.

V normálním ogf souboru (budu pro úplnost vycházet z M4) najdeš jednak název objektu (\import\wpn_m4.object) a druhak tu toliko hledanou cestu k textuře (v případě M4 jich je víc - wpn\m4\fore2, wpn\m4\craner, wpn\m4\gucci, wpn\m4\556, wpn\m4\newacog, wpn\m4\rec, wpn\m4\upg_m203 a tak dál). Právě tady se řeší, která textura bude pro ten konkrétní model použitá a souvisí to i s řádkem [wpn_názevzbraně_hud] v konfigu (díky němu si hra najde odpovídající model). To je možná ten důvod, proč tu texturu máš pořád stejnou.

Spíš by mě ale zajímalo, jak jsi postupoval. Pokud si totiž chceš upravit texturu pro všechny existující M4 (a tudíž nepřidáváš novou zbraň, jenom děláš reskin původní), tak do modelů vůbec sahat nemusíš. Jenom tu upravenou texturu uložíš pod stejnou jmenovkou, jako původní a o nic dalšího se nestaráš.

_________________
Obrázok


Sob Mar 26, 2011 5:28 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Aug 16, 2010 10:07 am
Príspevky: 121
Bydlisko: Chernobyl - Pripyat & Stechkin APS®
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
daty, pridal jsm si do hry upraveny steckin. Vse funguje ok, jen jak k ní přidám znak že je modifikovaná? Tu zelenou šipku? Díky


Sob Mar 26, 2011 6:22 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Jedna se mi o mou jedinecnou unikatni,tudiz v unique_items. Uz jsem se k tomu nejak probral a vsim jsel si v .ogf ,ze tam jsou vypsane jednotlivě cesty k texturam. Prepsal jsem to na "mA", vytvoril slozku mA ,do ni upravene textury. V configu jsem samozrejme take vse prepsal. Pad hry....v logu - nelze otevrit wpn_mA_hud...ted uz je to jedno , textury jsem dal do m4 adresare,tedy pro vsechny a textura se mi nelibila,takze jsem si vratil defaultni ...ale stejne by me zajimalo , ptoc to neslo .....ted resim problem s pridanim si na m4(moji v unique_item) granatomet 209 .. btw: v configu m4 i po prepsani hodnoty z 0 na 2 se ve hre stejne neda pripevnit. V unique... uz to ale jde ,avsak bez ucinku. Po zmacknuti spousti,vystrel,zvuk vystrelu ,ale tot vse....Chtel bych Te poprosit,zda by ses na to nepodival, nekde jsem cetl ,ze jsi fanatik do zbrani a perfekcionista(stejne ako ja :-) ) a proste m4 bez granatometu ...to ji tam radsi nedavat vubec :( Jak rikam,sound animace nabijeni , pripevneni slape,uz chybi jen malo


Sob Mar 26, 2011 6:28 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
sub-zero: Musíš si udělat kompletně novou ikonu (překopírovat stávající, dokopírovat k ní tu šipku a pak upravit pozice ikonky v konfigu).

Lebedos: Přes unique_items novou texturu ke zbrani nedodáš - musel bys zkopírovat komplet konfig původní M4, ten pak upravit na tu tvoji wpn_mA (nebo jakkoliv jinak) a dál upravit weapons.ltx (dopsat řetězec #include "w_ma.ltx"). Granátomet opravit nemůžu - psal jsem to i na blogu, je to (zřejmě) chyba v modelu a to bohužel jenom tak snadno změnit nejde. Stejně tak jsem musel řešit mířidla a napevno na ni narvat ACOG.

_________________
Obrázok


Sob Mar 26, 2011 6:50 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
JJ v tom unique to mam presne takhle udelany(zkopirovany z configu) ale uz se v tom nebudu vrtat , ten tvuj stavajici model je nejspis stejne nej.. Jestli te neotravuji, prosim Te vysvetli mi to ...ja to proste nemuzu(mozna spis nechci ) pochopit,proz to nejde,kdyz uz funguje animace, zvuky ..... z konfigu jsem pochopil,ze streva vsech zbrani tvori dva zakladni typy. Lrg a ak...ciste teoreticky ,co to treba prehodit ,nebo proste vzit zbran ,na ktere granatomet funguje a jen ji dat textury m4. Napr. co kdybych omrzel ve hre sig(myslim ,ze na ni zrovna jde) ,prehodil na nej textury ,upravil pozici, miridla,config ...co myslis ??


Sob Mar 26, 2011 7:11 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
No to by sis nepomohl - pořád bys měl model SIGu, ale s texturou M4 (a ta by na ten model nepasovala). Je to jako kdybys chtěl z propisky udělat model letadla tak, že bys ji polepil nějakou samolepkou :) . Konfig a ty wpn typy (WPN_AK / WPN_LR300) s modelem nijak zvlášť nesouvisí, jde jenom o charakteristiku zbraně (chová se jako pistole, puška, raketomet nebo odstřelovačka). Na možnost úpravy toho granátu se ještě poptám (sám se v modelech nevrtám, jsem spíš na ty ostatní věci), ale zaručit nic s jistotou nemůžu. Pokud to půjde, tak v další verzi bude granátomet funkční a pokud ne, tak to sem napíšu.

Ještě něco málo k těm konfigům - v unique_items jsou zbraně s normální texturou a jenom nějakou vynucenou úpravou - třeba s větším zásobníkem nebo změněnou ráží. Zbraň jako taková se kvůli tomu vzhledově nijak nemění a nemusí se tudíž ani upravovat textura. Pro vytvoření zbraně s úplně novou texturou (vzpomeň si třeba na normální a rezavou TOZ-34) se musí upravit originální konfig zbraně, její model (jak jsem psal v návodu) a tohle všechno pak teprv naroubovat do hry. Unique_items.ltx ti totiž nevezme tolik změn, jako normální konfig s cestou k modelům (kde jsou pak zas cesty k texturám).

_________________
Obrázok


Sob Mar 26, 2011 7:45 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
To budes "hodnej" :-)) Mno hele ,kdyby jsi neco vyzjistil ,at uz pozitivni nebo negativni , dej mi pls vedet sem do zpravy. Eventuelne ,mi pisni ,na koho se zkusenostma s texturami, se mam obratit ,at Te neotravuji s necim ,co nechces delat. Jinak jsem strasne nedockave povahy, tak kdyby jste na to prisli a udelali, mohl by si mo pak nekde uploadnout :-))) diky moc za Tvuj cas.


Sob Mar 26, 2011 8:06 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Datastor asi cuci na superstar,ze neodpovida....hehe


Sob Mar 26, 2011 9:12 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Neboj, eviduju to (supershi... ehm, superstar jsem vážně nesledoval, to se můžu zaručit). Vždyť jsem psal, že dám vědět, pokud se povede s tou M4 něco udělat :)

EDIT: Tak M4 pohyby má, ale proč ten granát pak neexploduje, mi je záhadou. Podívám se ještě do konfigu.

_________________
Obrázok


Sob Mar 26, 2011 11:15 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Tak to jsme dva, jsem z toho mirne nasraaan!!Jsem ti rikal,ze m4 vse potrebne ma ,jen ten potrebnej konec tam proste neni :evil: :evil: :evil: Se s tim crcam docela dlouho a uz me ty pady hry a vystrely bez uzinku prestavaji bavit...


Ned Mar 27, 2011 4:40 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 58 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron