• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Nov 12, 2019 4:19 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 215 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Ďalší
 [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy 
Autor Správa
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 22, 2011 8:11 am
Príspevky: 35
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Jó, taky mi bylo divný, když jsem u spa našel dva ocasy :)

Poradí někdo jak změním svítivost baterky (v soljance)? Tedy dosah a průměr světelného kužele, nějak jsem to nenašel.

_________________
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!

Nesnášet hřích, ne hříšníka.


Uto Jún 12, 2012 9:21 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 12, 2012 6:41 pm
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Zdravím.Včera jsem se rozhodl znova nainstalovat "Shadow" kvůli "Lost Alpha modu" .Vyextrahoval jsem si gamedata a strávil nad tím půl dne.Stejně mi to spadne při startu,pročetl jsem vše možné a nic. Mám Win7-64 bit, patch 1.0004,žádné módy.Dělal jsem to podle FAQ "S.T.A.L.K.E.R. Modding" 3.otázka , s tím jazykem podle logu,trošku to popošlo,přes loga výrobců ale dál se to nerozjede.Teď log zase pro změnu hlásí :

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CUIMMShniaga::CreateList
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIMMShniaga.cpp
[error]Line : 134
[error]Description : height


stack trace:



To "UIMMShniaga.cpp" ale nemůžu nikde najít :evil: už jsem z toho na Dr.Chocholouška.
Poradíte někdo ? Dík.


Pon Aug 13, 2012 1:25 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Ned Jan 08, 2012 11:39 am
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Z kade máš lost alpha ??? na moddb píšu, že v septembri bude na stiahnutie


Pon Aug 13, 2012 3:39 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 12, 2012 6:41 pm
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Samo že ho ešte nemám ,ale už som chcel mať trochu rozohratú poladenú hru :)


Pon Aug 13, 2012 3:48 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Pokud neplánuješ žádnou vlastní změnu, tak je naprostá zbytečnost si ty herní archivy extrahovat. Navíc podle logu je chyba někde v konfizích (možná rozměr ikony nebo přesahující mřížka, těžko říct). Zkus nainstalovat rovnou 1.0005 patch - ale jak už jsem psal, pokud nechceš sám něco měnit, rozbalovat nic nemusíš.

_________________
Obrázok


Pon Aug 13, 2012 4:08 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 12, 2012 6:41 pm
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Právě že chci ,pro mě "starého stalkerského vetešníka" :mrgreen: je púl centu sotva na bonbóny v kapse . Zkusím tu 1.0005ku a uvidím .Zatím dík jdu to zkusit. Nikdy mi to při úpravách nedělalo.


Pon Aug 13, 2012 4:19 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 12, 2012 6:41 pm
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Takže 1.0005 a pro změnu hlášení:

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 172
[error]Description : XML node not found
[error]Arguments : msg_box_kicked_by_server:picture


:?:


Uto Aug 14, 2012 3:33 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Zřejmě zase důsledek toho, že v gamedata složce máš naprosto všechny soubory po rozbalení (ale jenom ze základní verze). Zkus rozbalit ještě gamedata.dbb a všechen jeho obsah dokopírovat do stávající gamedata složky. V něm je totiž všechno, co přinesl patch 1.0005 a pokud se opatchovaná hra bude snažit načíst soubory z první prodejní verze, tak potom může spadnout (což na 90% bude právě tenhle případ).

_________________
Obrázok


Štv Aug 16, 2012 10:30 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 12, 2012 6:41 pm
Príspevky: 17
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Díky za info a ochotu . Včera jsem si nahodil "repair" a hra "gamedata" v pohodě vzala. Jakmile sem si tam přidal "creators" kvůli nosnosti ,tak to zase spadlo. Mátlo mě že v návodu na "Extraktor" je screen poukazující na "db0". No nic ,pár (tisíc)šedivých vlasů navíc :mrgreen: Hlavně že už to maká :lol:


Pon Aug 20, 2012 7:56 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Ahoj, po roce opět otravuji :D

Byl by někdo tak laskavý, a poslal mi script, který způsobuje, že při prohledávání mrtvol se z nich dají sbírat peníze? Je to v hodně modpackách, ale já to nemůžu najít samostatně, nemám šajna jak bych si ho mohl vytvořit sám, a nějak se mi nechce stahovat kdovíkolikamegabajtovej modpack kvůli okopírování jednoho párkilobajtovýmu skriptu :D

předem díky.

EDIT: Našel jsem ale pro Call of Prypiat..přesto jak se na to koukám, se mi zdá, že by to s pár úpravami mohlo fungovat i ve Stínu..ale radši to zkoušet nebudu, jen pokud to fakt nenajdu :D (ale říkám si, proč znovu dělat něco, co už někdo udělal přede mnou :D )

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Sob Nov 10, 2012 5:03 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Zdravím,

Asi jsem opravdu levý na skripty. Pokud jste někdo četl popis k mému modpacku, právě dělám na systému vlastních upgradů na zbraně. Bude to fungovat jednoduše a primitivně tak, že hráč donese zbraň a vylepšovací sadu příslušné třídy (upgradů bude několik tříd) a nazpátek dostane zbraň vylepšenou. Nechci zabíhat do zbytečností jako peníze apod, a proto to funguje opravdu takhle jednoduše...lépeřečeno, nefunguje. :P

Zkoušel jsem si otevřít Repair Mod, abych viděl, jak podobné skripty a dialogy fungují. Upřímně z toho ale vůbec nejsem moudrý :D :/ Jde mi o jednoduchou funkci:

Hráč si chce vylepšít kupříkladu Makarova. Opatří si tedy makarov a dejme tomu modrou vylepšovací sadu. (ty sady jsou nový item, co jsem přidal a kromě toho nemají žádné využití)

Vím, jak přidat k překupníkovi nový dialog ("Hele, dokázal bys mi vylepšit zbraň?") ale to je tak asi všechno. :/ Potřebuju, aby po zvolení tohoto dialogu nejprve hra zkontrolovala, jestli má hráč alespoň jednu zbraň z určitého seznamu u sebe. Pokud některou z nich najde, přidá možnost "vylepši mi to a to", což spustí další funkci, která zjistí, jestli má hráč v inventáři tu, tu nebo tu sadu, a potom nabídne možnost "použij na zbraň, kterou jsem si vybral tuhle sadu, nebo tuhle, nebo tuhle" (kupříkladu pokud bude hráč mít u sebe všechny tři existující sady, nabídme mu to tři dialogy. Když dvě, tak dvě, když jednu tak jeden a když žádnou, tak tam bude něco jako "sory, žádnou sadu nemám" což rozhovor ukončí.) Potom už si hráč zvolí sadu, hra mu odebere původní zbraň a sadu a navrátí zbraň modifikovanou.

Dám příklad:

Hráč s AKčkem a Makarovem v batohu příjde k Sidoroviči, který umí vylepšit Makarov, AK a dvouhlavňovou brokovnici. Zvolí si dialog "vylepšíš mi zbraň?" Hra potom zjistí, co má v inventáři, a jelikož najde ty dvě zbraně, co vylepšit umí, nabídne mu to "vylepši mi Makarov" a "Vylepši mi AK" . Kdyby měl v batohu ještě kupříkladu M16, tak mu to nenabídne "vylepši mi M16", protože každý překupník bude mít určeno jen pár určitých kousků zbraní, co umí upravovat. (v tomhle případě AK, Makarov a brokárna) hráč si zvolí dejme tomu Makarova. To spustí funkci, která zjistí, jakou sadu hráč u sebe má, pokud vůbec nějakou. Dejme tomu, že bude mít modrou a zelenou. Takže mu to nabídne "vylepši mi zbraň zelenou sadou" a "vylepši mi zbraň modrou sadou". Zvolí si třeba modrou. To spustí poslední funkci, která mu odebere z inventáře sadu i původní zbraň, a dá mu to modifikovanou zbraň, předem vytvořenou v unique_items.ltx, dejme tomu "wpn_pm_blueupg"...pokud si zvolí zelenou sadu, odebere mu to makarov a zelenou sasdu a dostane jiný unikát, dejme tomu "wpn_pm_greenupg" a dialog skončí.

Doufám, že jsem to napsal pochopitelně. Myslím, že část skriptu by vypadala jako skript pro úkoly "find item", kdy hra zjistí, jestli má hráč předmět v inventáři, a pokud ano, odebere ho, a místo něj dá odměnu. Tady by akorát odebral původní zbraň a sadu a nazpátek vrátil unikátní zbraň. Jediné, co by se asi dělalo hůř je funkce, co zjišťuje všechny ty věci a podle toho nabízí možnosti, i to je ale v těch "find item" úkolech obsaženo a dá se to tím odvodit.

A moje otázka zní: Je to technicky proveditelné? Je možné, že určitá úprava skriptu pro úkoly "find item", dodaná pod jiný dialog (přiřadit funkci k dialogu umím, díky repair modu sem vyšachoval, jak na to :D ) tohle umožní? A kde je vlastně skript, určující, jak "find_item" úkoly fungují? Nějak ho nemůžu najít :P

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Štv Nov 22, 2012 5:41 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Dec 31, 2011 10:08 am
Príspevky: 180
Bydlisko: NPP - strecha, na lehátku
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Trocha lahšia otázka, môže niekto popísať tieto hodnoty, respekt. aspoň niektoré lebo tu mi ani angličtina nepomáha:

range = 60 ; range <in meters>
range_r2 = 60 ; range <in meters>
color = 0.9,0.9,0.9,0.1 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_r2 = 0.9,0.9,0.9,0.1 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_range = 1.5 ; range <in meters>
omni_range_r2 = 0.75 ; range <in meters>
omni_color = 0.8,0.8,0.8,0 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
omni_color_r2 = 0.8,0.8,0.8,0 ; four color components <r,g,b,a> 0.f<X<3.f
color_animator = empty ; color animator name (empty - not using animator)
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2 ; spot texture name (using only in Second Render)
spot_angle = 85 ; spot angle <in gradus>
glow_texture = glow\glow_torch_r2 ; glow texture name (required)
glow_radius = 50 ; glow radius <in meters>
guide_bone = lights_bone ; guid bone name (required)
Áno, ide o light_night txt pre Shoc.

_________________
Je len jedno miesto, kde Chuck Norris nebol, v Zóne
Obrázok


Uto Feb 19, 2013 4:34 pm
Profil WWW
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
http://stalker.scorpions.cz/forum3/viewtopic.php?f=10&t=4209&p=89886&hilit=omni#p89886

_________________
Obrázok


Uto Feb 19, 2013 5:11 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Dec 31, 2011 10:08 am
Príspevky: 180
Bydlisko: NPP - strecha, na lehátku
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Diki datastore, presne na tom fore som bol len som to nejak prekukol. :D

_________________
Je len jedno miesto, kde Chuck Norris nebol, v Zóne
Obrázok


Uto Feb 19, 2013 11:41 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Dec 31, 2011 10:08 am
Príspevky: 180
Bydlisko: NPP - strecha, na lehátku
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: [Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Ešte s jednou vecou by som potreboval fakt helpnuť kedže robím teraz na jednom mode - ako sa mení mriežka v inventáry, aký súbor v gamedata?
Help, jedná sa iba o veľkosť textúr kt. sa zobrazujú (sú príliš malé)
http://www.moddb.com/mods/legendary-adv ... h#imagebox

_________________
Je len jedno miesto, kde Chuck Norris nebol, v Zóne
Obrázok


Str Feb 20, 2013 3:08 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 215 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Bing [Bot] a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron