• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Apr 07, 2020 9:02 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Repair kit (napořád) 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Repair kit (napořád)
Zdravim všechny !

Stojim teďka před velkym problémem. Jistě všichni znáte spací pytel od ABC, který se vám v inventáři objevuje automaticky, nemusíte ho platit a zkrátka ho tam máte napořád. To samé bych rád provedl s tím repair kitem (od NGC), ale nevím jak. Snažil jsem se něco vylámat ze scriptu od ABC, ale marně. Prosím proto všechny, kteří těmto scriptům a příkazům rozumí, ať se podělí o návod, jak na to !

Díky moc ! ! !


Uto Jún 30, 2009 10:52 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 13, 2009 8:41 pm
Príspevky: 106
Bydlisko: Pustá Kamenice
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Nebylo by jednodušší rovnou zrušit poškozování výbavy? Jestli jsem správně pochopil, co chceš, tak výsledek by byl prakticky stejný


Uto Jún 30, 2009 12:11 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
To zase nechci, to už nemá ten efekt. Ničení mě sice štve, ale ten repair kit je celkem reálná věc, protože i v zoně by se přeci našel kus železa, šroubek, šroubovák na opravu zbraně ne? :-)

Takže kvůli tomu to chci .


Uto Jún 30, 2009 3:37 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Uploadni vsetky skripty a konfigy priamo suvisiace so spacakom a repair kitom a mozem sa na to mrknut...

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Uto Jún 30, 2009 4:01 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Tady to je, ten repair kit je i s čokovajíčkem, ale to se dá vymazat ze scriptu. Jinak sem zkoušel dát tento dlouhý řádek z ABC modu

"alife():create("sleep_bag", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id()) " - jen jsem přejmenoval na repair kit a umístil na konec scriptu repair kitu a to dělá to, že když ten repair kit najdu u mrtvoly, a použiju, tak nezmizí. Když ho najdu třeba 3x, tak zůstane 3x. Na začátek jsem to zkoušel taky, ale nic to neudělalo, tak nevim jestli jsem neudělal chybu nebo tak. Balíček je tady :

Uschovna4a4a585348bd181


Uto Jún 30, 2009 7:25 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Ten kus kodu zabezpeci vytvorenie spacaku (v tomto pripade repair kit-u) v inventari.

EDIT:

Archivy mam. Poslem PM.

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Uto Jún 30, 2009 7:43 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 17, 2009 9:03 pm
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Ten riadok daj do ngc_mod.script do funkcie itemuse(what) za if. Potom sa ti repair kit vytvori vzdy nanovo ked ho pouzijes. Takto nejak:

function itemuse(what)
local obj_name = what:name()
if (string.find(obj_name, "repair_kit")) then
alife():create("repair_kit",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id())
use_repair_kit(what)
-- If you want to add new trigger item, add script this line.
end
end

_________________
let's live in alife...


Str Júl 01, 2009 5:18 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
JJ to je dobrý, vytvoří se po použití, ale já bych potřeboval, aby se vytvořil, když začnu novou hru. Předtim když sem ho našel u mrtvoly, tak sem to uložil a teďka sem to zkusil a funguje to, že se vytvoří znova, ale jak řikám, potřeboval bych něco, co ho vytvoří při nový hře. Zkoušim jak vůl a nic.


Str Júl 01, 2009 9:04 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Je tu možnost, jak ho dostat od wolfa: najdi si gamedata/scripts/escape_dialog.script, ten si otevři v notepadu a najdi tuto sekci:
function give_weapon_to_actor (trader, actor)
a dej tam tohle:
dialogs.relocate_item_section(trader, "název repair kitu", "in")

napiš tam název repair kitu a dostaneš ho od wolfa. Pokud ho chceš od začátku, tak jdi do bind_stalker a napiš něco jako:
local act = db.actor
if not has_alife_info("název repair kitu") then
db.actor:give_info_portion("název repair kitu")
alife():create("název repair kitu", act:position(), act:level_vertex_id(), act:game_vertex_id(), act:id())
end

ale nevim jestli je to stejné v SOCH jako v CS, s kterým si hraju(v SOCH to nejni třeba:)... přinejmenšim je to podobný...

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Str Júl 01, 2009 9:16 pm
Profil ICQ
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 17, 2009 9:03 pm
Príspevky: 7
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Hras nejaky mod, alebo povodnu hru? Vacsina modov pouziva skripty z amk, skontroluj ci mas skript amk_mod.script, ak ano, najdi tam funkciu "function first_run()" a vloz ten alife():create... riadok ( alebo amk.spawn_item_in_inv("repair_kit") ) za "if amk.load_variable("x_first_run",true) then". Toto ti vytvori repair kit vzdy ked zacnes novu hru. Pre povodnu hru neviem, musel by som skumat.

_________________
let's live in alife...


Str Júl 01, 2009 9:29 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Cramer: Potom pridaj do bind_stalker.script do funkcie actor_binder:net_spawn(data) nasledovne:

Kód:
alife():create("repair_kit",db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id())


Napr.: za game_stats.initialize()

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Str Júl 01, 2009 10:02 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Takže můj problém byl s vaší pomocí vyřešen a repair kit funguje jak na začátku hry, nebo ho dostanu od Wolfa.

Tímto bych chtěl poděkovat všem, kteří se sem do tohoto topicu mrkli a pomohli ! !

D Ě K U J U M O C ! ! !

Ještě sem přemejšlel, že bych zkusil k tomu udělat nějaký meníčko s výběrem, co opravit a zrušit opravení obleků. Jestli někdo máte ještě náladu a čas, tak pomocí byť sebemenší nepohrdnu :-)


Jinak každopádně ještě jednou díky !


Pia Júl 03, 2009 10:47 am
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Sice SHOC nemam nainst. na disku, ale mozem spisat strucny navod ako na to. Da sa to celkom lahko vyhotovit aj podla vzoru spacaku. V subore abc_sleep.script je to ciastocne riesene cez "triedu" sleep_ui.

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Sob Júl 04, 2009 12:21 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Tak a je tu další problém, který se projeví až po chvilce hraní.
Nevim z jakého důvodu, ale při použití mi zmizí jak spacák, tak repair kit. Nejdříve to fungovalo v pořádku, pak jsem párkrát použil repair kit, párkrát se vyspal a když jsem to chtěl znova použít, tak zmizly obě dvě položky a konec.


Ned Júl 05, 2009 5:04 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Repair kit (napořád)
Cize jedine co si spravil, je to ze si umiestnil ten kusok kodu (ailife():create ... ) na koniec v subore skriptu repair kitu? (Problem bude zrejme v tom) Alebo si riadil podla rad od unrealO0o?

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Ned Júl 05, 2009 6:12 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron