• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Apr 07, 2020 9:16 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 9 ] 
 O HODNĚ víc mutantů 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Pia Aug 29, 2008 10:50 am
Príspevky: 23
Odpoveď s citáciou
Poslať O HODNĚ víc mutantů
Zdár prosimvás nevíte jak si do hry dát víc těch vyřazených mutantů ?já používám BASIX GFX-H a tam je jen ze začátku v kordonu asi dvacet koček a deset zombíků ale když je vybiju a někdy se vrátim už tam nejsou nový :cry: a nikde jende zatim taky ale byl jsem jen v:kordonu,na smetišti,armádní sklady,temný údolí a všude kam se kouknu jsou jen ti starý-nedalo by se tam u těch složek nových mutantů něco přepsat ???díky za odpověď


Str Dec 03, 2008 3:59 pm
Profil ICQ
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am
Príspevky: 1228
Bydlisko: Bohémie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
xrspawner ci ako sa to vola. hladat, hladat, hladat...


Str Dec 03, 2008 4:02 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nebo změnit čas resoawnu


Str Dec 03, 2008 4:20 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am
Príspevky: 1228
Bydlisko: Bohémie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Rsa_Viper píše:
Nebo změnit čas resoawnu

myslim ze aj to sa robi cez ten programik


Str Dec 03, 2008 5:02 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať 
altair: Jde to i ručně, bez nějakého programu :wink:


Str Dec 03, 2008 5:49 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am
Príspevky: 1228
Bydlisko: Bohémie
Odpoveď s citáciou
Poslať obsah asi 2. strany "all.spawn"; oriadkovane; OL
÷^BÄ^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@l04_darkvalley^@start_actor_01^@^@^A^@^@^@^D^@^@^@^B^@^@^@^A^@^@^@×
^@^@^@^@^@^@^@^B^@^@^@^A^@^A^@^@^@Å^@^@^@^@^@^@^@±^@^@^@¯^@^A^@amk_zone_mincer_average^@
amk_zone_mincer_average_0^@^@þ¤p³B^T®¡AR¸^\C^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ÿÿÿÿÿÿ!^@v^@^F^@^@^@^A^@O
^@`^@<99><99>ÉA^A^@^@^@·å^E^@>ÿÿÿ^@X^[^@^@ÿÿÿÿ^A^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@#<86><88>@^@ìQ<98>?ÿÿÿÿ^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ðA^@^@¤C^@^@^@^A^@^@^@^D^@^@^@^B^@^@^
@^B^@^@^@å^@^@^@^@^@^@^@^B^@^@^@^B^@^A^@^@^@Ó^@^@^@^@^@^@^@¿^@^@^@½^@^A^@
amk_zone_mosquito_bald_average^@amk_zone_mosquito_bald_average_1^@^@þR¸ÎB\<8f><96>A^T.^WC^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ÿÿÿÿÿÿ!^@v^@^F^@^@^@^B^@O^@ ^@333?^A^@^@^@>
*^F^@>ÿÿÿ^@Y^[^@^@ÿÿÿÿ^A^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@|^T6@^@^@^@^@^@ÿÿÿÿ^@^@^@^@^@^@^@^@
^@^@^@^@^@^@ðA^@^@Ð%^@^@^@^A^@^@^@^D^@^@^@^B^@^@^@^C^@^@^@×^@^@^@^@^@^@^@^B^@^@^@^C
^@^A^@^@^@Å^@^@^@^@^@^@^@±^@^@^@¯^@^A^@amk_zone_mincer_average^@amk_zone_mincer_average_2^@^@
þHá»Bff<9a>A×£^XC^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ÿÿÿÿÿÿ!^@v^@^F^@^@^@^C^@O^@`^@<99><99>ÉA^A^@^@^@óú^E^@>ÿÿÿ^@Z^[^@^@ÿÿÿÿ^A^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@#<86><88>@^@ìQ<98>?ÿÿÿÿ^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ðA^@^@¤C^@^@^@^A^@^@^@^D^@^@^@^B^@^@^
@^D^@^@^@Õ^@^@^@^@^@^@^@^B^@^@^@^D^@^A^@^@^@Ã^@^@^@^@^@^@^@¯^@^@^@­^@amk_zone_mincer_strong^@amk_zone_mincer_strong_3^@^@þázµB<8f>Â<8f>Afæ%C^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^
@^@ÿÿÿÿÿÿ!^@v^@^F^@^@^@^D^@O^@`^@ff>A^A^@^@^@ëì^E^@>ÿÿÿ^@[^[^@^@ÿÿÿÿ^A^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^
@^@^@AØ^HA^@<9a>99>^Y@ÿÿÿÿ^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ðA^@^@<92>=^@^@^@^A^@^@^@^D^@^@
^@^B^@^@^@^E^@^@^@Ý^@^@^@^@^@^@^@^B^@^@^@^E^@^A^@^@^@Ë^@^@^@^@^@^@^@·^@^@^@µ^@^A^@
amk_zone_witches_galantine^@amk_zone_witches_galantine_4^@^@þ^_<85>cÂáz Á\<8f>]Â^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@ÿÿÿÿÿÿ!^@v^@^F^@^@^@^E^@O^@J^@ff¢A^A^@^@^@<93>a^C^@
>ÿÿÿ^@\^[^@^@ÿÿÿÿ^A^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@`@^@^@^@´Bÿÿÿÿ^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@^@

Myslis ze v GSC robili "Advanced ASCII art" :?: :D


Str Dec 03, 2008 6:13 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať 
altair: Nyní naprosto nechápu co míníš tím písmováním :lol:


Str Dec 03, 2008 7:20 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Aug 29, 2008 10:50 am
Príspevky: 23
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to máš ještě v poho já z toho nepochopil nic :D v jakým souboru mám vlastně hledat ten počet mutantů na mapě ?


Str Dec 03, 2008 8:50 pm
Profil ICQ
Zelenáč

Registrovaný: Uto Feb 03, 2009 3:31 pm
Príspevky: 16
Odpoveď s citáciou
Poslať Vyrazeni mutanti - jejich mnozstvi
RE: THE-LORD-WOLT; Take bych uvital podstatne vice onech vyrazenych, ale popravde jsem rad, ze jsem dokazal vubec Datastor mod kde se alespon ta trocha nachazi rozjet a jeste dalsi cachry pres nejaky programek na respawny delat, nevim nevim...Popravde ja jsem doposud narazil pouze na skupinku zombiku cca 6 napocatku v Kordonu, pak asi 5 na Smetisti, 1 u Agropromu, 2 v Temnym udoli a jeden asi ohyb? nebo chimera? ci co to bylo mezi Smetistem a Temnym udolim, jinak nikde zadny dalsi a to jsem prosel jiz i lokaci co sidli Svoboda pred Rudym lesem. Zrejme asi az v te Pripjati jak jsem se docetl by meli byt dalsi mutanti, take me trochu toto mrzi, ale co se da delat, udajne je pote problem s chovanim NPCcek apod. co jsem se docetl v diskuzi k Datastor modu potazmo k pridanym mutantum.


Str Feb 18, 2009 10:20 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 9 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Google [Bot] a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron