• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv Máj 28, 2020 3:52 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 4 ] 
 CS+SHOC lokacie 
Autor Správa
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Nov 12, 2007 3:25 pm
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať CS+SHOC lokacie
neadli by dat do SHOC lokaie z CS??? v priboi story som videl nove lokacie Rostok factory a Desolated village tak ma zaujima ci by tam neslo dat napriklad Bažiny alebo Red Forest (ten z CS) alebo Limansk

_________________
STALKERa už nehrám...


Naposledy upravil Marked One dňa Uto Nov 11, 2008 6:23 pm, celkovo upravené 1



Uto Nov 11, 2008 3:23 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dali. Pochybujem ze by sa v blizkej dobe do toho niekomu chcelo :) Inac tie lokacie v Priboi zrejme predstavuju len zaznamy na mape v PDA. Pokial viem tak do verzie tusim 1.1 ziadne nove lokacie neboli.

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Uto Nov 11, 2008 6:15 pm
Profil WWW
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Nov 12, 2007 3:25 pm
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ktore subory treba upravit okrem toho ze tam tie subory z Levels zlozky dam do Levels v SHOC ???

_________________
STALKERa už nehrám...


Uto Nov 11, 2008 6:25 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je ich vela, cca. 20. Mno a doplnit data levelov z CS do SHOC moc nepomoze :D
Najprv potrebujes ziskat "architekturu" levelu z CS, dekompilovat data, upravit strukturu dat, najma dat, ktorymi sa riadi AI do kompatibilnej podoby, pripadne retexturovat, atd..., nakoniec prekompilovat. Nasledne treba nadefinovat prechody, spawny, "smart terrainy" a kopu ineho...

Vytvorit novy level by bolo podstatne jednoduchsie.

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Str Nov 12, 2008 6:08 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 4 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron